Invitații noștri și “traiecții”

A fost și concertul Traiect-ului din Festivalul George Enescu. La Conservator, în Studioul de Operă și Multimedia, în compania invitaților noștri, ai “traiecților” (cum ne-a numit cu ani în urmă, la Cluj, o tânără compozitoare): Pierre-Yves Artaud și Cornelia Petroiu.

Îi mulțumesc lui Piere-Yves Artaud pentru prezența sa la București, ca solist al lucrării mele, “Proportions II”, pe care i-am dedicat-o acum mai bine de un deceniu. A fost o mare bucurie pentru mine să retrăiesc pe scenă emoțiile artistice de atunci, să admir din nou măiestria sa interpretativă.

Îi mulțumesc și Corneliei Petroiu, o distinsă și valoroasă interpretă dedicată muzicii contemporane, de care mă leagă amintirea unor lucrări pe care mi le-a cântat în ultimii ani și, desigur, concertele susținute cu Traiect.

Despre colegii mei din Traiect: Viorica Nagy, Georgeta Radu, Geanina Săveanu-Meragiu, Alexandru Hanganu, Răzvan Gachi, Cătălin Bucerzan, Andrei Podlacha nu pot să spun decât că sunt mândru de ei, de ceea ce reprezintă fiecare în parte în viața muzicală și, împreună, în ansamblul nostru.

Sorin Lerescu

